Shop Mobile More Submit  Join Login
TAKE DOWN THE GALACTIC FEDERATION by LoveAnimals8 TAKE DOWN THE GALACTIC FEDERATION by LoveAnimals8
#freerick2k16
#downwiththegalacticfederation2k16

i'm gonna kick justin's and dan's asses if arthricia doesn't join rick's rescue
Add a Comment:
 
:iconrevan005:
Revan005 Featured By Owner Apr 10, 2017
Cool!
Reply
:iconloveanimals8:
LoveAnimals8 Featured By Owner Apr 15, 2017
thank you!
Reply
:iconrevan005:
Revan005 Featured By Owner Apr 15, 2017
YW!
Reply
:icontiger-thetiger:
Tiger-TheTiger Featured By Owner Aug 15, 2016   General Artist
FUCK YES!!! :salute: :evillaugh: :heart:
Reply
:iconloveanimals8:
LoveAnimals8 Featured By Owner Aug 17, 2016
IKR I JUST GOT TO KNOW THE PRISON GENERAL'S GONNA APPEAR SO THERE'S MORE CHANCES THIS'LL HAPPEN
Reply
:iconmarissa-the-writer:
Marissa-the-Writer Featured By Owner Aug 8, 2016  Hobbyist Artist
I KNOW I KNOW NOTHING ABOUT THIS SHOW BUT I WANTED TO LET YOU KNOW THIS LOOKS REALLY FUCKING GOOD FRIEND
Reply
:iconloveanimals8:
LoveAnimals8 Featured By Owner Aug 11, 2016
OMG THANK YOU YOU ARE A BLESSING
Reply
:iconmarissa-the-writer:
Marissa-the-Writer Featured By Owner Aug 11, 2016  Hobbyist Artist
Nah I'm not but YOU'RE WELCOME FRIEND
Reply
:iconloveanimals8:
LoveAnimals8 Featured By Owner Aug 17, 2016
SSHHH don't talk shit you are my gay queen
Reply
:iconmarissa-the-writer:
Marissa-the-Writer Featured By Owner Aug 17, 2016  Hobbyist Artist
do you realize how much you make me smile? x3
Reply
:iconloveanimals8:
LoveAnimals8 Featured By Owner Aug 24, 2016
Awww omg you're so sweet, knowing i actually make someone smile makes my day ^^
Such a cinnamon roll, such a sweetie <333
Reply
:iconmarissa-the-writer:
Marissa-the-Writer Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Artist
nah, i'm not that great... thanks tho *hug*
Reply
:iconmaddyswan5926:
MaddySwan5926 Featured By Owner Aug 8, 2016  Student
WHOA! This looks EPIC!! :D You did a fantastic job on this piece!!
Nice work!! :D
Reply
:iconloveanimals8:
LoveAnimals8 Featured By Owner Aug 11, 2016
omg, thank you i'm really flattered! when i finished it i thought it was less epic than i imagined it and then you used that same word! you really don't know how reassuring that is! thank you pal <3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 8, 2016
Image Size
1,001 KB
Resolution
1000×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
383
Favourites
35 (who?)
Comments
14
Downloads
7
×